onsdag 7 mars 2012

Hej på er.

Här är det onsdagmorgon och jag gjorde precis klart lite grejer som ska lämnas in innan labben idag. Så stressigt allting är !. Skolan är mitt liv numera. Varje morgon när jag vaknar så tänker jag att jag måste plugga och varje kväll när jag går och sover så funderar jag på om jag inte borde läst några sidor till..

Jag längtar så tills nästa gång det bara är jag och kameran igen. Jag har faktiskt lämnat den hemma hela veckan. HELA veckan !. Därför har jag inte heller nått roligt att lägga upp här.

Igår träffade jag en svensk kille på min lektion, satt och snackade med honom en stund innan jag insåg att han inte var från Australien eftersom han inte hade koll på Australiens röda dagar. Lite roligt var det ändå, och han verkade supertrevlig :)

Nä, nu är det dags att plugga lite till och fixa käk innan skolan börjar. Efter det så ska jag till stan och leta efter en riktig liten termos. Jag har kommit på att om man har soppa på termos som lunch till skolan så

1. sparar man en himla massa pengar, eftersom en burk tomatsoppa kostar typ 1 dollar och om man ska köpa nått ute så kostar det MINST 5 för en en litenliten macka. utan vatten till.

2. Man får varm mat och slipper ha med typ sallad jämt.

3. Man blir inte lika tjock. All mat man köper färdig som är billig är typ friterad. Det plus hela dagar stillasittande i skolan och jag kommer rulla omkring innan denna terminen är slut.

Jaja, det var min tanke det. haha. Hoppas eran dag blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar