måndag 8 april 2013

Mobilfoton!

Hej världen.

Jag har haft en helt underbar helg i Fairhaven! Åkte dit i fredags och tänkte åka hem igen igår morse men jag missade bussen. Med flit. haha. Busschauffören stannade och jag sa att jag ändrat mig så stannade jag kvar istället. Så enkelt var det :)

Jag fick iallafall massor gjort igår och jag gick omkring och mös och bara var allmänt lycklig hela dagen. Jag älskar livet ibland. Och en söndag i Fairhaven där man kan sitta i solen på balkongen och plugga maskindesign, det är verkligen inte fel nånstans. Idag får det bli en massa mobilbilder, men vad gör väl det?

:)

Puss på er!


Soluppgången och en kopp te.


Min vän Charlie :)


It's really hard to find a better place for a nap than on the floor next to the windows with the amazing view over the ocean!


Promenad i solen!


Stranden på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar